2011 m. rugpjūčio 16 d., antradienis

Ką man reikės prisiminti, kai kitais metais važiuosiu atostogauti į Palangą

Šiais metais atėjo ir mano eilė tikroms atostogoms: jūra, karštas oras, jokių atsakomybių, jokio dienos režimo, jokių vyrų (nei mažų, nei didelių:), pakankamai pirkinių, naktinių pasivaikščiojimų ir koncertų.

Įdomiausia buvo pliaže stebėti kitas mamas ir močiutes atvykusias į Palangą su būriais mažylių. Dėkui Dievui, kad aš buvau be vaikų ir nebuvau viena iš jų (truputį siaubą keliančių :):):)).

Taigi, ką man reikia prisiminti, kai jau su vaikais išsiruošiu į Palangą:
  • Atvykstant į Palangą, būtina iš karto sustoti erdvioje ir naujoje Maximoje Kretingoje. Maxima įsikūrusi tiesiog šalia kelio, ateinančio nuo Telšių ir Plungės. Parduotuvėje svarbu nusipirkti VISKO VISAI SAVAITEI, kad jokiu būdu netektų Palangoj eiti į vieną iš dviejų parduotuvių, kurios eilės tikrai kilometrinės... 
  • Toje pačioje Kretingos Maximoje BŪTINA pasiimti grynų pinigų iš bankomato. Tikimybė, kad čia eilė bus tik 2-3 žmonės (Palangoj gali tekti palaukti ir dešimtiems žmonių eilėje). O Palangoj tikrai praves turėti su savim grynus pinigėlius.
  • Jeigu ir toliau apsistosiu toje pačioje vietoje, patartina pusryčiams gaminti tik dribsnius su pienu. Kepant ar verdant ką nors, teks labai ilgai laukti, kol įkais viryklė. 
  • Ruošiantis į pliažą, patartina kiekvienam šeimos nariui pasiimti po savo atskirą kuprinę, kad ant savo petukų galėtų neštis savo daiktelius:
    • po vieną rankšluostį  (tikrai nereikia jokių kilimėlių ir patiesalėlių);
    • neimti į pliažą su savim grynų pinigų, tada taip ramu, taip ramu, kai pro šalį ištisai šaukia: "Šaltas alus, karšti čeburekai, kepta duona..."
  • Išėjus prie jūros kelioms valandoms, galima rasti tokį reliktą kaip "Vaikų paplūdimys". Jis panašiai toje vietoje, kur išėjimas nuo Birutės kalno. Visą laiką vaikus stebi keli gelbėtojai, jūroje plūdurais atitverta saugi zona. O vietos aplink tiek daug, tiek daug, kad viena penkių asmenų šeimynėlė gali sau turėti didžiulią erdvę. 
  • Kretingos turgus vyksta trečiadienį ir šeštadienį! Ten būtina važiuoti be vyrų ir be vaikų! Ir geriausia iš kart traukti prie priekabų, nes ten viskas po 1Lt. Šį kart ten užtrukom geras tris valandas...
  • Norėdama gerai pailsėti, aš privalau palikti namuose visus dienos režimus, "galima-negalima" formuluotes ir šiaip norą reguliuoti žmonėms gyvenimą.
O čia kelios nuotraukos iš mano ir mano sesutės atostogų Lietuvoje...








1 komentaras:

  1. Vita, kaip Tau pasisekė!!! Tikrai nusipelnei tokių moteriškų atostogų:) Paskaičiau ir prisiminiau, kad mano merginoms iš kažkur įstrigę tie karšti čeburekai ir vis prašo važiuoti į Palangą jų pirkti:)))

    AtsakytiPanaikinti