2010 m. kovo 5 d., penktadienis

Mintis, susisukusi lizdą mano galvoje


Pastarąjį mėnesį vis neišeina iš galvos viena negera mintis. Kažkada klausiau seminaro apie mintis ir įsidėjau į širdį patarimą, kad "tegu mintys nesuka savo lizdų mano galvoje". Tai va ėmė tokia viena mintis ir susisuko savo lizdą.

Ar tai mintis, ar išgyvenimas, ar šiaip nuojauta, nežinau, bet pasakysiu ją garsiai ir tikiuosi, kad palengvės. Pasenau. Pasenau? Pasenau!

Prieš kokį mėnesį ištraukiau mūsų senus vaizdo įrašus. Pagalvojau, kad reikia juos perrašyti į skaitmeninį formatą, kad išliktų ilgam. Taigi, pradėjau peržiūras namuose, viena kasetė, kita kasetė. Kuo daugiau žiūrėjau į save, tuo aiškiau man tapo, kad dabar visai kitaip atrodau. Aišku, iki tos pežiūros tikrai negalvojau, kad dabar esu senesnė, bet žiūrint į save prieš šešis ar septynis metus, tikrai matosi labai didelis skirtumas! Kažkaip nuliūdau. Pažvelgiau į veidrodį ir galvojau, koks didelis skirtumas tarp to, kas buvo ir to, kaip dabar yra.

Dar sutikau daug senų klasiokų FB ir pamačiau, kad ir jie visai nebe tokie, kokius juos prisimenu prieš 10 metų. O mano galvoje išlikęs tik tas vaizdas, kai baigėm visi mokyklą ir išsiskirstėm.
Dar liūdniau tapo. Jausmas nepraėjo ir nepagėrėjo...

Pažiūrėjau į vyrą, pažiūrėjau į kitus brangiausius žmones ir taip liūdna liūdna pasidarė... Kodėl senstam? Juk dar tiek mažai metų! Juk dar tiek daug visko laukia! Mintis vis suko didesnį lizdą mano mintyse.

Jau visiems namams nurimus, prieš pat miegą, pasidalinau su Artūru savo skausmu. Skambėjo panašiai: "Žinai, brangusis, man taip negera tapo... žiūrėjau aš tuos senus įrašus ir pamačiau, kad pasenau. Taip negera, taip liūdna. Juk man tik TIEK metų, o jaučiuosi pasenusi".

O jis man sako: Niekas tau čia nepadės. taškas. Tik vienas Dievas gali padaryti žmogų vėl jauną.

Kažkaip nelengviau, bet ramiau....

Taip, taip, taip. Žinoma, kad taip. Ir niekaip kitaip. Niekas, alei niekas kitas nepadės. Ir kodėl man anksčiau neatėjo į galvą ši mintis???

Dar susiradau Psalmėse Dovydo žodžius: "VIEŠPATIES Įstatymas tobulas; jis atnaujina gyvastį; VIEŠPATIES įsakai teisingi, ­jie paprastus žmones padaro išmintingus." Psalmė 19, 8 eilutė

Taigi, nuo šiol mano galvoje lizdą suka NAUJA gera mintis. Tikiu, kad kai kitą kartą pasijusiu panašiai (o taip tikrai dar daug kartų bus), žinosiu kur kreipti savo mintis.

Gražaus savaitgalio visiems jauniems ir truputį pasenusiems :) !

Meilėje,
Vita

3 komentarai:

  1. Aš tai kai į veidrodį dažnai nežiūriu, tai visai nieko būna, o va su klasiokais susitikus tai vaizdas nušiurpina ;) O be to anų vaikai jau beveik to amžiaus, kokius aš atsimenu klasiokus.
    Iš ties kaip gera turėti šią viltį:
    1Kor 15,42 "Toks mirusiųjų prisikėlimas. Sėjamas gendantis kūnas, keliasi negendantis. 43 Sėjamas prastas, keliasi garbingas. Sėjamas silpnas, keliasi galingas."

    AtsakytiPanaikinti
  2. Kaip fainai tu čia pasidalinai. Žinai, nors už tave esy vyresnė, sena dar visai nesijaučiu ;). Bet tikiu bus laikas, kai pareis ir man tas liūdnumas. Taip pat žinosiu kur kreiptis ;).

    AtsakytiPanaikinti
  3. AS irgi galvojau, kad viena pasenau...Paziuriu I FB i pusbrolius, draugu brolius ir seseris...jie mano atmintyje isliko tokie maziukai...teka, veda, vaikus peri...Gyvenimas bega i prieki...svarbiausia, kaip pats jautiesi. As vis dar ta...kur isleke is teviskes ir negrizo...tik mama ir artimieji vis primena....laikas, laikas susitupeti...Kas zino, kada tiksliai tas laikas...ir kada kas pasensta. Nosiuka i virsu!

    AtsakytiPanaikinti